Reklamacje
Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres mailowy office@ebordi.pl lub w formie pisemnej na poniższy adres.
Ebordi Sp. z o.o.
ul. Firmowa 8
62-023 Robakowo
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać przynajmniej takie informacje jak:
- nazwę, imię, nazwisko, adres, adres e-mail,
- datę i numer faktury,
- przedmiot reklamacji i ilość ze wskazaniem żądania (wymiana, usunięcie wady, udzielenie rabatu, zwrot pieniędzy),
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Odpowiedzi na reklamację udzielamy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie.
Zwroty
Dokonując zakupu w naszym sklepie masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwracany/-e produkt/-y prosimy wysyłać na adres:
Ebordi Sp. z o.o.
ul. Firmowa 8
62-023 Robakowo